37.

påkommet under insomnia:
1. Jag är en väldigt kontrollerad form av hysteria och okontrollans och känslomässiga utsvävningar (tanke påkommen i samband med det faktum att jag aldrig varit inlagd trots mina stora känslosvall. i jämförelse har nämligen de med rimligen närliggande beteenden och obsessioner som mig lagts in eller getts medicin, vilket jag inte har eftersom (jag ej sök hjälp men framför allt för att) jag i det yttersta har kontrollerat mina uttryckningar av mina känslor och således kunnat hålla de (känslorna) bortom folks vetande)
2. Har för lite hjärnkapacitet för alla känslor. Det är för många påbud på en gång och min hjärna kan inte hantera allt på en gång --> kaos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0